pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Wednesday, March 10, 2010

menelan bara

Assalammualaikum w.b.t....

begini lah pentas kehidupan. Pelbagai ragam, warna, cerita dan variasi,

Kehidupan yang tak selalu nya indah seperti yg kita mimpikan. inilah sebenarnya apa yang dikatakan hidup..

Menelan bara. walaupun payah, tapi itu harus ditelan. Bara yang dilemparkan kepadaku, aku harus telan kerana itulah penawar dihari kemudian.
Biar apa yang orang kata terhadapku. aku harus cuba memahami dan terima. Aku sedar aku siapa. mestilah. aky perlu sedar dimana bumi yang kupijak sekarang..

Bara itu, aku jdikan penawar biar ia pahit tak mampu ditelan dan sukar untuk aku terima. Bara itu membara dalam hati...
andai aku x pandai mengawal bara itu, pasti ia membakar segalnya.. temasuk diriku..

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...