pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Thursday, March 18, 2010

......:::.....

andai Tuhan telah menetapkan kau tak lagi jadi sahabatku,
Aku Reda..
Aku hnya mahukan kekuatan yang kau ambil, kembali..
Telah sgala kelemahan aku tunjukkan padamu,
namun, kau jangan tersilaptafsir tentang aku!!!

Tuhan, mungkinkah aku x layak lagi ada di dunia ni?
Kemudian, mengapa harus begini?!!
Sering dilukai oleh sahabat!
Apakah ini pentas hidupku?
mengapa harus begini?

Aku tak pernah berdendam mahupun mencari musuh..
Tapi mereka??!!!!!!

Aku kuat seperti meriam yang kulukis dalam dairi tentang aku
Haruskah dendam mereka itu aku balas dengan dendam??
Perlukah aku melawan dengan kemaraan api luka ni??
Mestikah aku berdiam diri tanpa bicara walhal aku tahu apa yang patut kulakukan!!!

Kadang2, tangisan air mata yang mengalir di mataku, tak da siapa tahu!!
betapa cinta dan kasihku pda sahabat..
tapi, megapa mereka yang belajar agama lebih dariku,macam BEBAL!!!!??
sanggup memutuskan ukwah??????????
Mana letaknya jiwa islam, ukwah fillah mereka???
Simpan dalam kopiah????!!

Tak guna jika aku bicara tp xda sapa peduli..
biarlah..
aku tahu kondisi aku..
mereka yang selalu memikirkan mereka saja yang betul,
pasti akan kubuat mereka ternganga dengan kesalahan mereka sendiri!!!!

JANGAN DIUSIK SARANG TABUAN!!!!!!!

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...