pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Friday, January 8, 2010

Sembilan Belas.....Seminggu Sudah.....



Assalammualaikum...

selepas seminggu,,, sembilan belas sudah kujejaki... aku syukur dengan penambahan angka dan juga umur,, menandakan pengurangan hayatku di dunia..

aku juga bersyukur atas apa yang terjadi kepadaku selepas seminggu ini... dugaan dan cabaran yang aku tak mampu untuk mendayung,,tak terdaya aku menepisnya...

ya Allah.. beginilah dugaan kepada hambaMu ini... begitu indah.... aku mula sedari...

walaupun aku menampakkan kekuatan, namun maruah ku mana harus ku letak??? 
walaupun hanya reakaan semata-mata, tapi anggapan dan tanggapan manusia!!

Sekarang ni, aku dah lepaskan jawatan yang tak sepatut aku pegang dan sandang..
Alhamdulillah,, segalanya menjadi mudah....
  

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...