pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Monday, December 21, 2009

Haruskah..?


haruskah untukku bersedih??
mengenang segala yag terjadi...
perpisahan...
kematian...
kekecewaan....

dulu aku tak kisah dengan semua tu..
lebih lebih lagi dalam kegagalan akademik...
kini... aku amat kisah sangat..
masa depanku ditangan ku!!

harusakah aku gembira dengan kegagalan??
haruskah aku bersedih??
haruskah aku putus asa??
haruskah aku terus membiarkan masa depanku berlalu dengan kegagalan??

masa berlalu dan berlalu..
aku binggung apa yang harus kulakukan..
mencari sinar, menggapai cita, menunggu cinta...

haruskah aku begini?
aku binggung! marah! geram!!
saat aku memerlukan 'dia'..
'dia' seakan lari dariku..
haruskah aku juga lari dari 'dia'??

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...