pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Friday, December 25, 2009

EXAM [VS] RESULT


assalammualaikum... salam sejahtera.. salam segalanya...

kehidupanku mula menapak apabila keputusan peperiksaan final semester satu dah dapat... ALhamdulillah,,,, walaupun tak terbaik, tp ia amat membuatkan aku rasay syukur kepadaNya atas segala ilmuNya keatas hamba ini.. walaupun keputusan dah keluar, baik mana pun... tp hati ni masih tak puas hati...
t ana

tak puas hati sebb aku menantikan seseorang bertanya tentang keputusanku, iaitu Ayah dan Bonda.. mengharapkan mereka selalu bertanya ttg keputusan exam aku.. tp sehingga hari ini, lansung tidak.. hanya kawan-kawan yg bertanya... bukan aku menidakkan keprihatinan Ayah dan Bonda padaku tapi itu yg aku harapkan selepas berapa tahun mereka tidak pernah bertanya.. ayah, apatah lagi... dari aku darjah satu sampai sekarang, x pernah tanya result aku... kdang2 jeles sgt bile bdk2 len, ayh diorang sibuk tye pasal reslt anaknya,,,


Pelbagai kemungkinan kawan2 aku bg.. namun aku sudah terbiasa dgn keadaan ini... walaupn result aku baik atau teruk, aku akan tetap diamkan....


apa yg aku harapkaan, secebis perhatian dan sejernih penghormatan atas apa yg telah aku usahakan....

  

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...